سفارش سایت شخصی

وب سایت شخصی چیست؟

وب سایت شخصی معرف نام و پروژه‌های شخصی شما در دنیای تحت وب است. اگر شما با نام خود دارای کسب و کار هستید و نام شما برند شماست پس بد نیست که برای معرفی بهتر و آشنایی بیشتر بقیه افراد با شما یک وب سایت شخصی داشته باشید.

معمولا اطلاعات مورد نیاز برای وب سایت شخصی شامل توضیحاتی کوتاه در صفحه اصلی درباره خود شما، رزومه، نمونه کارها، مهارت‌های شما و اطلاعات تماس برای برقراری ارتباط می‌باشد. در واقع سایت شخصی شما یک کارت ویزیت کامل در دنیای تحت وب است. پس برای سفارش سایت شخصی اطلاعات دقیق خود را در فرم برای ما قرار دهید.

حتی می‌توانید در سایت خود خدمات مختص به خود را ارئه دهید و یا حتی آنها را بفروشید. این فروش می‌تواند شامل کالای خاصی باشد که در اختیار شماست و یا مقالات و آموزش‌های شما که قابل دانلود هستند. فقط نوجه داشته باشید که در صورت ایجاد فروشگاه، سایت شما به وب سایت فروشگاهی تبدیل می‌شود و اکر قصد سفارش آن را دارید باید فرم سایت فروشگاهی را برای ما تکمیل فرمایید.

طراحی سایت شخصی

هزینه سفارش وب سایت شخصی

معمولا بسته به آنکه وب سایت شما چقدر زمان برای طراحی نیاز داشته باشد و چه میزانی به کار و نیروی فنی احتیاج داشته باشد، مبلغ آن تعیین می‌گردد. برای یک وب سایت شخصی چون تعداد صفحات بسیار کمی دارد و از جهت طراحی پیچیدگی خاصی ندارد، هزینه کمتری نسبت به سایر وب سایت‌ها از قبیل فروشگاهی، آموزسی، خبری و غیره از شما دریافت می‌گردد.

از زمانی که شما سفارش طراحی سایت را می‌دهید، حداکثر 10 روز کاری برای پیاده‌سازی و تحویل وب سایت شما زمان لازم است. لازم به ذکر است که وب سایت شخصی شما شامل تمامی اطلاعاتیست که در اختیار مجری می‌گذارید و معمولا بخش اضافه‌تذی ندارد.

گروه آرتا وب طراحی سایت شخصی شما را مطابق با سلیقه شما و با بهترین کیفیت انجام داده و هزینه آن که از 8 میلیون تومان آغاز می‌گردد پیش از پروژه به شما اعلام می‌شود.

طراحی سایت حرفه‌ای

طراحی وب سایت شما توسط گروه مجرب آرتاوب و با هدف دستیابی به هدف مطلوب شما انجام می‌گردد.

کمترین زمان تحویل

وب سایت شخصی شما در کمترین زمان ممکن و حئاکثر طی 10 روز آماده خواهد شد.

طراحی مناسب

نسبت به اطلاغات دریافتی از شما بهترین شکل قرارگیری آنها کنار هم را پیشنهاد می‌کنیم.

آیا داشتن وب سایت شخصی به شناخته شدن شما کمک می‌کند؟

قطعا کسانی که شما را می‌شناسند برای یافتن شما، نامتان را جستجو می‌کنند. در دنیای وب اینکه شما چقدر اطلاعات درست و مفیدی را در اختیار کاربر قرار می‌دهید بسیار حائز اهمیت است. تخصص و رزومه شما می‌تواند کاملا بر روی شناخته شدن شما اثر گذار باشد.

البته اینها تنها کافی نیست و وب سایت شخصی شما اگر تنها معرف شما در فضای اینترنت باشد احتمال شناخته شدن شما بسیار کم می‌شود. فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و سایر وب سایت‌ها می‌تواند شما را به نتیجه مطلوبتان برساند.

یادتان باشد که سایت شخصی شما کارت ویزیت مجازی شماست. پس اگر فرد نام آشنایی هستید داشتن این نوع وب سایت به شما پیشنهاد می‌گردد. برای داشتن آن فرم بالای صفحه را تکمیل نمایید.

سفارش وب سایت شخصی رایگان
لطفا برای ارائه خدمات بهتر از طرف آرتا وب اطلاعات دقیق خود را در فرم در اختیار ما بگذارید.