مشاوره و پشتیبانی سایت

آرتا وب قادر به انجام خدمات مشاوره در زمینه طراحی سایت و سئو است. یعنی قبل از طراحی سایت که شما دچار سردرگمی شده‌اید و نمی‌دانید که چه سایتی باید داشته باشید، کارشناسان ما شما را راهنمایی می‌کنند. البته این خدمات حتی زمانی که سایت شما طراحی شده است نیز امکان‌پذیر است. پشتیبانی و ادمین سایت از مجموعه خدماتی است که در این شرکت ارائه می‌گردد. نکته حائز اهمیت آن است که حتی در صورت بروز حادثه‌ای برای سایت شما مانند از کار افتادن بخش و یا ماژولی در سایت شما می‌توانیم به تعمیر و تصحیح بخش آسیب دیده در سایت شما کمک کنیم.

ادمین وب سایت

یکی از مشکلات امروز کسب و کارها بعد از سفارش سایت مدیریت آن است. ایجاد بخش‌های جدید برای سایت، مدیریت محتوا و آپدیت سایت قطعا از مسائل پیش‌بینی نشده از طرف کارفرمایان است. هر سایتی با گذشت زمان نیازهایش تغییر و بسته به تعداد مشتریان و لول کاری آن نیازهایش تغییر می‌کند. شاید احتیاج به بهبود ظاهری و یا حتی اضافه شدن امکانات بیشتر باشد.

البته جدا از مسائل ذکر شده در بالا ممکن است خرابی در سایت به هر دلیلی پیش بیاید. با خوردن دست یک کارمند روی گزینه‌ای و یا حتی آپدیت‌های دستی این امر می‌تواند محقق شود.

از این رو معمولا کسب و کارها بدنبال استخدام یک ادمین و یا مدیر سایت برای خود هستند تا در دنیای وب بتوانند سیستم خود را مدیریت کنند.

ادمین سایت
تعمیر سایت

تعمیر وب سایت

بسته به سایتی که شما در اختیار دارید ممکن است یک بخش یا ماژول آن بدرستی کار نکند. حتی شاید شما احتیاج به سفارشی سازی بخشی داشته باشید و ایده شما برای پیاده سازی کاملا جدید باشد.

تیم فنی آرتا وب قادر است تا این مشکلات را برای شما عیب‌یابی و حل کند. حتی در صورت نیاز به سفارشی سازی و اعمال تغییرات نوین شما، آن را بسازد.

این مشکلات می‌توانند ظاری (front-end) و یا باطنی (back-end) باشند.

بسته به نوع مشکل قطعا زمان بررسی و ساخت آن نیز متفاوت خواهد بود که به کارفرمایان ابلاغ خواهد شد.

مشاوره وب سایت

نکته بسیار مهم که آرتا وب به تمام کارفرمایان توصیه می‌کند دریافت مشاوره پیش از طراحی سایت است. اینکه پیش از سفارش شما متوجه شوید که چه استراتژی در ساخت سایت مناسب شماست بسیار حائز اهمیت است. در این صورت شما پس از دریافت سایت دچار سردرگمی نمی‌شوید. حتی ممکن است کسب و کار شما احتیاجی به داشتن یک سایت پویا نداشته باشد که کارشناسان آرتا وب آن را صادقانه و با توضیحات فنی به شما اعلام می‌دارند.

البته پس از اینکه شما سایتی در دست دارید هم می‌توانید از خدمات مشاوره ما استفاده کنید. ما شما را در پیشرفت و بهبود سایتتان راهنمایی می‌کنیم. 

مشاوره سایت
پشتیبانی سایت

پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی سایت یکی از امور مهمی است که باید توسط ارائه دهنده و یا طراح سایت به شما انجام پذیرد. همه چیز مثل روز اولی که شما سایتتان را تحویل گرفتید باید کار کند.

احتمال وقوع هر اتفاقی روی سایت وجود دارد ولی لزوما هیچ سایتی خود به خود بهم نمی‌ریزد. یکی از اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد برای مثال بروزرسانی هاست‌هاست که احتمال بهم ریختگی وجود دارد و یا ممکن است تم‌ها و یا افزونه‌های cms های اختصاصی بعد از بروزرسانی به مشکلاتی بر بخورند.

آرتا وب کارکرد سایت‌های طراحی شده توسط خود را 6 ماه تضمین می‌کند و بابت پشتیبانی از وب سایت شما تا شش ماه پس از تحویل هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

فرم درخواست خدمات وب سایت

خلاصه‌ای از خدمات ما

ادمین سایت

مشاور سایت

تعمیر سایت

پشتیبانی سایت