درخواست خدمات گرافیکی

خدمات گرافیکی سایت

همانطور که میدانید طراحی وب سایت تنها به برنامه نویسان و افرادی که با سیستم‌های مدیریت محتوا کار می‌کنند ختم نمی‌شود. بخش اصلی سایت شما جلوه بصری آن است که متخصصان حوزه گرافیک آن را طراحی می‌کنند. 

این فعالیت‌ها شامل انتخاب رنگ‌ها و پالت برای سایت، طراحی لوگو، طراحی بنرها و تصاویر تبلیغاتی،مدل چینش سایت و یا حتی فونت سایت باشد. در نظر داشته باشید که تمام موارد نام برده باید کاملا مرتبط با موضوع وب سایت شما باشد. علاوه بر این باید وجه تمایز شما با سایر رقبا را نشان دهد.

تمامی این خدمات بستگی به سلیقه شما دارد. اینکه شما طرح‌های مینیمال یا مدرن می‌پسندید کاملا به شما بستگی دارد. پس از اعلام سلیقه شخصی خود در هنگام درخواست این نوع خدمات دریغ نکنید.

خدمات گرافیکی

UI/UX چیست؟

در دنیای طراحی وب دو عبارت با نام‌های UI و UX بسیار سر زبان‌ها افتاده است. این دو مخفف عبارات user inrterface و user experience هستند. UI به معنی رابط کاربری و UX به معنی تجربه کاربری است. جمله اول یعنی محیطی که کاربر با آن در ارتباط بوده و تجربه کاری به معنای حسی که کابر در هنگام کار با سایت دارد باز می‌گردد. معمولا طراحی و پیاده سازی این دو بخش به عهده طراحان گرافیکی است. البته این نکته هم اضافه کنیم که این امر سبب جذب کاربر می‌شود پس زیبا و روان بودن آن مزیتی در کنار سایر رقبای شما محصوب می‌گردد.

برای ارائه خدمات بهتر از طرف آرتا وب اطلاعات دقیق خود را در فرم در اختیار ما بگذارید.